Friday, April 20, 2012

Permata hatiku

Hari nie jika 3 tahun yg lepas aku berada di Hospital Temerloh & berjuang utk melahirkan zuriat kami. Semasa 2 aku demam dgn teruk sekali panas yg melampau. Baby dlm perut x bergerak sgt dh. Doktor terpaksa menggunakan alat untuk melihat graf denyutan baby. Graf menunjukan keadaan yg kurang cantik. Setelah menunggu dari pagi hingga petang Alhamdullilah jam 4.45pm hari selasa (21.4.2009) aku dan babyku girl selamat. 1 mlm kami tinggal di hospital Babyku  asyik menangis saja mungkin lapar kot sbb dari pagi hingga petang aku tak makan pun. seteguk air pun tak dapat sbb doktor takut aku kena bedah. Babyku yg di beri nama Nur Auni Qaisara. Aku bersyukur dengan anugerah ini x dpt nk cerita dgn kata2.Kini Qaisara sudah berusia 3 tahun. Budak yg banyak ckp tp pelat pulak.kadang2 kami berdua x tau apa yang dia ckp. Qaisara Oh Qaisara. Mama & Pa syg sgt Qaisara moga menjadi insan yg solehah.Amin.

No comments:

Post a Comment