Monday, July 16, 2012

Aqiqah Aish Yusuf

 Alhamdullilah pada 14.7.2012 selesai sudah majlis Aqiqah utk Aish Yusuf merangkap sekali berendoi, tahlil & kenduri naik umah baru Pa. Semua berjalan seperti yg dikehendaki oleh kami walaupun terdapat kesilapan teknikal biasalah nama pun kenduri mcm2 yg akan terjadi. Sakit ati, sakit mata dll lagi. Harap semua berpuas ati dgn makan minum yg kami sediakan. 


nie bennar yg aku buat sendiri.



Pelamin & pintu gerbang semuanya aku DIY yg dibantu oleh adik2 aku. barang ada buat pe nk upah orgkan. kecuali buaian kami sewa pd org lain di Temerloh (Facebook dia Dodoi Simanja) kalau x salah aku ler. sebab angah yg uruskan sewanya (Kenduri anak diakan).


Meja buffet  (semua buffet hiasan meja adalah hak kami)

dan yang paling aku suka adalah meja candy buffet aku yg x seberapanya.Budget kurang jadi apa yg ada ler.


Ramai yg suka sampai coklat pun habis. diorg semua teruja lebih2 lagi makcik kat kg aku. (yeker???) hehe. sekali sekala bt yg up to date ckit.

nie dia Aish yusuf yg dh tembam nie. rasa nak cubit jer.

 sian ya  dulu masa kecik2 dia tak buat kat dia. jadi dh besar nie teruja ler nak naik buai. dh ler berat 13 kilo. Aku rasa kalau lama lagi buai kat umah nenek dia ada runtuh. kena gantilak.
nie juga salah satu sumbangan aku utk doorgift.

Semua barang yg aku tunjuk di sini (pintu gerbang, Coklat fountion Mesin) boleh disewa tp cuma di sekitar kawasan aku (Bandar Jengka, Jerantut) leh hubungi aku (ettiejasrie@yahoo.com) - hp 013-9704547

ok ler bye2




No comments:

Post a Comment