Sunday, March 18, 2012

Projek Ujung Minggu

Salam semua, cam lama x ada cite. nie cite pagi td semangat punya ler nak buat langsir dapur jer.Yang bestnya nak buat dari alas meja yang x penah pakai sbb besar sgt dari meja. jadi aku pun dapat idea yang bagus buat ler langsir daripada membazir jer. Pagi2 dah bangun siap2 kan apa  yang patut utk mylove g keje pastu kita mulakan projek. Pertama sekali kita makan utk tmbhkan tenaga. mee goreng jer.


nie ler mee goreng utk tambahkan tenaga nak menjalankan projek 2


sentiasa jd model kamera. x ambik nnt nangis lak.

Selepas kenyang kemas dulu tempat makan kemudian projek dijalankan.


nie dia alas meja yang aku x nak pakai (ma punya aku rembat jer) sbb meja aku kecil sgt. lama dh pikir tp asyik x jadi jer x ada mesin jahit. pas ada mesin jahit kat umah (ma yang beri jugak sbb kat umah ma ada 2 mesin jahit). Maka pasni kena rajin jahit ler (hehehe). Balik semula cite alas meja nie, aku belah jer 2. satu aku nk letak di tingkap singki,1 di mesin basuh. selepas ambil masa lebih kurang 2 jam kot. biasa ler byk sgt iklannya. sekejap Qaisara nk susu sekejap nk ke tandas mcm2 si kenik sorg tu.dah siap aku terus gantung


nie langsir lama dh aku pakai (sila abaikan yang bersepah di singki 2)
*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

tada.... nie dia langsir baru aku. Walaupun jahitan x secantik tukang jahit pro tp ttp puas hati. sbb aku yang yang buat semua. dari mula ukur, potong, jahit, sangkut.(bangga rasa)
 


2 comments:

  1. pas nie buat langsir opis plak ek..5SSS yawww!!!!hehehe

    ReplyDelete